- „Symmetrical AWD“ nuolatinė visų varomųjų ratų pavara standartinėje komplektacijoje.
- Hibridinis „e-BOXER“ variklis.
- Optimizuota „Subaru Global“ platforma, užtikrinanti 10 procentų didesnį standumą.
- Naujausios „Subaru DYNAMIC X SOLID“ dizaino tendencijos.
- Nauja 11,6 colio įstrižainės informacinė ir pramoginė sistema su naujos kartos vietos nustatymo programa.
- 220 m prošvaisa.
- „X-MODE“ sistema veikia važiuojant ir pirmyn, ir atgal.
- „EyeSight Driver Assist“ sistema papildyta 7 naujomis funkcijomis.
- Geresnę galvos apsaugą užtikrinančios sėdynės
- Triukšmas salone sumažintas 50 proc.
„Subaru Europe“, „Subaru Corporation“ antrinė įmonė Europoje paskelbė apie visiškai naujo „Crosstrek“ modelio pristatymą senajame žemyne. Europoje nuo 2011 metų, kai buvo pristatytas „Subaru XV“ pavadintas modelis, šio gamintojo gerbėjai pamėgo stilingą, ypač saugų, kompaktišką nedidelį visureigį. Skirtingai nuo absoliučios daugumos kitų gamintojų panašios paskirties modelių, „Subaru XV“ galėjo pasigirti nuolatine visų varomųjų ratų sistema, didele prošvaisa ir neprilygstamomis galimybėmis.
„Subaru XV“ šiuo metu yra geriausiai parduodamas „Subaru“ modelis Europoje ir žemyne sudaro daugiau nei 40 procentų šių metų sausio–rugpjūčio mėnesiais parduotų automobilių.
Visiškai naujas „Crosstrek“ išsaugojo išskirtinį „Symmetrical AWD“ visų varomųjų ratų sistemos ir hibridinio „e-BOXER“ jėgos agregato derinį: tai galios ir ekologiškumo derinys. Tiesioginio įpurškimo 2,0 l darbinio tūrio, „opozicinis“ keturių cilindrų variklis, suporuotas su elektros varikliu „Lineartronic“ transmisijoje padeda užtikrinti dar žemesnį svorio centrą ir beveik tobulą automobilio priekinės ir užpakalinės ašies automobilio svorio paskirstymą. „e-BOXER“ agregatas leidžia išnaudoti visas galimybes, prisitaikant prie važiavimo sąlygų: automobilis gali važiuoti benzinu, važiuoti tik elektra arba išnaudoti visas galimybes. Beje, šis modelis gali vilkti 1270 kg sveriančią priekabą ar krovinį.
Standartinėje naujojo „Crosstrek“ versijoje montuojama „Active Torque Vectoring“ sistema dar pagerina valdymą posūkiuose.
Kuriant naujos kartos modelį buvo patobulinta „Subaru Global Platform“ platforma: dar didesnis važiavimo stabilumas buvo pasiektas dešimtadaliu padidinus kėbulo ir atitinkamų jungčių bei atramos standumą. Tvirtesni ir didelio atsparumo tempimui plieno lakštai, pagerinantys susidūrimo saugumą, taip pat prisėjo prie to, kad „Crosstrek“ pagerino ir pėsčiųjų apsaugą.
Naujos kartos „Crosstrek“ dizaineriai įgyvendino „Subaru DYNAMIC x SOLID“ dizaino filosofiją: dabar modelis atrodo dar patikimesnis, tvirtesnis bei aštresnis. Europos rinkoms gamintojai siūlys 10 kėbulo išorės spalvų, įskaitant keturias naujai sukurtas spalvas (Sun Blaze Pearl, Oasis Blue, Offshore Blue Metallic ir Sapphire Blue Pearl).
Pilkas dviejų atspalvių stilius ir sidabro spalvos siūlės interjere atspindi tai, kam modelis ir yra skirtas – jis puikiai tiks laisvalaikiui ir aktyviam gyvenimo būdui. Vairuotojai tikrai įvertins didesnę erdvę pečių srityje, patogesnis atstumas tarp sėdynių centrų ir dar daugiau vietos galvai bei kojoms. Beje, vidaus erdvė, įranga ir saugumo elementai buvo kurti, bendradarbiaujant su medicinos ekspertais, kad būtų išsiaiškinti ir eliminuoti veiksniai, turintys įtakos važiavimo komfortui, regos ir fiziniam nuovargiui ilgose kelionėse.
Be abejo, bus įvertinta net 1314 litrų bagažinės erdvė. Lengvai pasiekiama galinės sėdynės vieta, 6:4 paskirstytos atlošiamos galinės sėdynės leidžia į šį vizualiai kompaktišką automobilį sutalpinti labai daug. Dėl vidutinio aukščio, kad būtų patogu pasiekti, ir plataus durų bei bagažinės atidarymo, bagažo pakrovimas ir iškrovimas dabar yra lengvesnis.
Nors vartotojai ir taip negailėjo komplimentų ankstesnės kartos modeliui, „Subaru“ inžinieriai iškėlė sau iššūkį paversti „Crosstrek“ važiavimo kokybės, tylumo ir vairavimo komforto standartų lyderiu. Galima pagrįstai sakyti, kad „Crosstrek“ savo savybėmis dabar prilygsta žymiai brangesniems modeliais.
„Crosstrek“ yra ir labai technologiškas: jame įdiegta ypač paprastu naudojimu išsiskirianti „Subaru“ sąsaja: 11,6 colio įstrižainės „Full HD“ raiškos centrinis informacijos ekranas gali būti vadinamas pavyzdžiu daugeliui: vairuotojai daugelį veiksmų galės atlikti nenukreipdami žvilgsnio, kad vairuotų saugiai.
Informacijos ir pramogų sistemoje dabar yra PIN kodo užraktas, skirtas padėti išvengti asmeninės informacijos nutekėjimo automobilio parkavimo metu. Taip pat yra galimybė informuoti vairuotoją, kai transporto priemonė pajuda už iš anksto nustatytos zonos arba tiesiog pavogta.
Iki šiol garsėję pravažumu „Subaru“ modeliai dabar turės dar vieną kozirį: „Crosstrek“ montuojama „X-MODE“ sistema perima variklio, transmisijos, visų varančiųjų ratų sistemos ir stabdžių valdymą, kad būtų užtikrintas optimalus sukibimas važiuojant slidžia danga ir stačiomis įkalnėmis. Galima pasirinkti skirtingus vairavimo režimus, kurie atitiktų skirtingas kelio dangas ir vairavimo sąlygas: nuo šiol ši sistema veikia ir važiuojant į priekį, ir judant atbuline eiga – šios funkcijos neturėjo nė vienas kitas modelis.
„Crosstrek“ gali nebijoti ne tik miesto šaligatvio bortelių, bet ir rimtesnės bekelės – šio modelio prošvaisa yra 220 mm, patobulinti privažiavimo ir nuvažiavimo kampai, kurie sumažina kėbulo priekio vilkimo ar automobilio dugno riziką. , o prošvaisa kelyje siūlo platesnę veiklą.
Daug įvairių įvertinimų pelniusi „Subaru Eye Sight“ sistema naujame modelyje dar kruopščiau rūpinsis vairuotoju bei keleiviais: naujausia „EyeSight Driver Assist Technology“ versija pasižymi beveik dvigubai platesniu atpažinimo diapazonu: ji identifikuoja dvirates transporto priemones ir pėsčiuosius, esančius transporto priemonės kairėje ir dešinėje. Naujoji technologija turi 14 funkcijų: 7 iš jų yra naujos – tai priekinis stabdymas prieš susidūrimą, autonominis avarinis vairavimas, juostos centravimo funkcija, avarinio eismo juostos laikymosi pagalba, eismo ženklų atpažinimas, išmanusis greičio ribotuvas, „EyeSight Assist Monitor“). Beje, „EyeSight“ sistema yra standartinė „Crosstrek“ įranga.
Oficialusis „Subaru“ atstovas „JMA centras“ informuoja, kad naujasis „Crosstrek“ Lietuvoje debiutuos 2024 metų pradžioje.