Naujos kartos „Subaru Crosstrek“ debiutuoja JAV

Naujos kartos „Subaru Crosstrek“ debiutuoja JAV

2023-02-22 14:52:19

„Subaru“ automobilių gamintojai jau trečios kartos sulaukusiam kompaktiniam padidinto pravažumo modeliui visų žemynų rinkose suteikė vienodą vardą: iki šiol pas mus (ir daugelyje kitų rinkų) vadintas XV vardu modelis tapo „Subaru Crosstrek“. Tokiu vardu jį žinojo amerikiečiai, kurių prekybos vietose naujasis „Crosstrek“ pasirodys jau artimiausiu metu – šių metų pavasarį.

Beje, visomis prasmėmis atsinaujinęs modelis Jungtinėse Amerikos Valstijose kainuos tiek pat, kiek ir iki šiol pardavinėtas pirmtakas – „Crosstrek“ kainos „prasideda“ nuo 24 995 JAV dolerių. Prieš 12 metų pasirodęs „Crosstrek“ tapo geriausiai parduodamu „Subaru of America“ modeliu: iš prekybos salonų į klientų garažus išriedėjo daugiau milijonas automobilių, o 2022 m. buvo parduota daugiau nei 155 tūkstančiai vienetų – tai geriausias rodiklis per visą istoriją.

Pirkėjai „Crosstrek“ pamėgo dėl išties erdvaus salono ir talpaus krovinių skyriaus, ypatingai gausios bazinės įrangos, užtikrinančios nepriekaištingą saugumą bei komfortą, o bene svarbiausias modelio išskirtinumas – jo universalumas: elegantiškai atrodantis santykinai nedidelis automobilis suteikė daug galimybių už labai konkurencingą kainą. Aišku, ir etalonu tapęs „Subaru“ pravažumas, kurį užtikrina „Symmetrical AWD“ sistema ir 220 mm prošvaisa.

Naujojo modelio dizainas – dar išraiškingesnis. „Crosstrek“ ir anksčiau atrodė stilingai, o 2024 m. modelių siluetas – dar raumeningesnis ir sportiškesnis. Subtilios linijos ir spalvų deriniai išsaugojo šio modelio išskirtinumą bei originalumą: berėmės šešiakampės grotelės, kompaktiški priekiniai žibintai, juoda ratų arkų apdaila... Kai kurios naujos detalės pagerino automobilio stabilumą: pavyzdžiui, naujos ertmės leido geriau suvaldyti oro srautus ir taip sumažinti kėbulo siūbavimą. Prie to prisideda ir standesnė pakabos konstrukcija.

Ypatingas dėmesys - technologijoms

Naujos kartos „Crosstrek“ išsaugojo visas gerąsias savybes, nors daugelis inžinerinių sprendimų – visai nauji. Aišku, vienas iš akcentų – dar daugiau technologijų, užtikrinančių saugumą, komfortą ir visokeriopą pagalbą vairuotojui. Technologijų mėgėjai įvertins, kad net ir kukliausioje „Crosstrek“ versijoje bus centrinė informacijos „bazė“ su dviem „SUBARU STARLINK“ 7 colių didelės raiškos jutikliniais ekranais. Viršutiniame ekrane galima valdyti išmanųjį telefoną (Apple CarPlay®, Android Auto™ ir Bluetooth® laisvų rankų įranga) bei garso įrangą – radijas, galinio vaizdo kamera ir pan. Apatiniame ekrane yra klimato ir transporto priemonės nustatymų valdikliai.

Pirmą kartą šį modelį bus galima įsigyti su „SUBARU STARLINK“ 11,6 colio „Multimedia Plus“ sistema, kurios galimybės tikrai patenkins net reikliausius vairuotojus. JAV rinkoje bus parduodama ir „Crosstrek“ versija su 11,6 colio „STARLINK“ navigacijos sistema, kuri apima balsu įjungiamą navigaciją. Be to, navigacinė sistema turi what3words (W3W) integraciją – naujovišką vietos nustatymo technologiją, kuri suteikia paprastą būdą perduoti tikslias vietas naudojant tik tris paprastus žodžius.

Gamintojai taip pat siūlo siūlo SOS skubią pagalbą, patobulintą pagalbą kelyje, automatinį pranešimą apie susidūrimą, techninės priežiūros pranešimus, mėnesinius transporto priemonės būklės pranešimus ir diagnostikos įspėjimus bei kitą aktualią informaciją.

Dar aukštesnio lygio saugumo įranga

Visų 2024 m. „Subaru Crosstrek“ modelių standartinė įranga yra naujausia apdovanojimus pelniusios „EyeSight® Driver Assist“ technologijos versija. Patobulinta sistema veikia sklandžiau ir greičiau bei įvairesnėmis sąlygomis. Šiuos patobulinimus lėmė platesnis matymo laukas, atnaujinta valdymo programinė įranga ir elektrinis stabdžių stiprintuvas. „EyeSight“ gali dar greičiau atpažinti dviračius ir pėsčiuosius sankryžose ir prireikus įspėti vairuotoją bei stabdyti, kad išvengtų susidūrimų. Papildomos aktyvios saugos funkcijos apima atbulinės eigos automatinį stabdymą ir aklųjų zonų aptikimą su eismo juostos keitimo pagalbine sistema. Gamintojai tikisi, kad šios sistemos padės išvengti susidūrimų , važiuojant mažesniu nei 80 km/val. greičiu.

 „Subaru“ neieško lengvesnių kelių ir visuose modeliuose montuoja visų nuolat varomų ratų „Symmetrical All Wheel Drive“ sistemą, o didesnius iššūkius įveikti padės X-MODE - tai speciali pagalbos nuokalnėse sistema. Be to, prabangiausios komplektacijos modeliai gaus naujos kartos dviejų lygių X-MODE sistemą.

Trečios kartos „Crosstrek“ bus galima rinktis su 17 arba 18 colių skersmens ratais.

Talpi bagažinė, galimybė dalį krovinio vežti ant automobilio, nepriekaištingos pravažumo galimybės ir naujausios technologijos – visa tai aktualu iššūkius mėgstantiems aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjams. Todėl naujos kartos „Subaru Crosstrek“ prekyba Jungtinėse Amerikos Valstijose leidžia prognozuoti tokią pat populiarumo bangą. Beje, versijos su 2,5 litro varikliais bus gaminamos Indianos valstijoje easnčioje „Subaru“ gamykloje – tai bus pirmas kartas, kai „Crosstrek“ bus gaminami JAV. Šios versijos gamintojo prekybos salonuose pasirodys vasarą. O pirmieji rinką pasieks „Base“ ir „Premium“ modeliai, turintys 2 litrų variklius: jie ir toliau keliaus į Ameriką iš Japonijos Gunmos mieste esančios gamyklos. Kiek vėliau prekyba „Subaru Crosstrek“ automobiliais prasidės ir kitų žemynų rinkose.

  • 99 iš 107