„Forbes“ įvertino „Subaru“ socialinę atsakomybę

„Forbes“ įvertino „Subaru“ socialinę atsakomybę

2023-05-02 10:45:50

Vienas autoritetingiausių JAV verslo leidinių „Forbes“ savo naujausiame reitinge įvertino daugiau nei 2000 prekių ženklų socialinę atsakomybę – šiame sąraše „Subaru“ užėmė 2-ąją vietą ir yra lyderiai tarp automobilių pramonės atstovų.

„Forbes“ sudaromi įvairiausi reitingai jau seniai vadinami bene įtakingiausiais ir objektyviausiais: verslo pasaulyje būtent „Forbes“ milijardierių sąrašai ir kitokie reitingai yra savotiškas atskaitos taškas.

Naujausiame sąraše „Forbes, pasitelkusi į pagalbą kompaniją „HundredX“, apklausė daugiau nei 100 000 vartotojų, kad geriausiai įvertintų prekių ženklus keturiose kategorijose: buvo vertinamos bendros prekės ženklo vertybės, socialinė pozicija, tvarumas ir bendruomenės parama.

Atsakiusieji amerikiečiai paminėjo daugiau nei 2000 unikalių prekių ženklų, iš viso gauta beveik keturi milijonai įvertinimų. „Subaru“ pateko į geriausių šešetukus visose keturiose apklausos kategorijose, o bendroje rikiuotėje užėmė 2-ąją vietą.

Šiame reitinge aukščiausiai įvertinta amerikiečių aprangos, avalynės ir sporto prekių gamintoja REI, „Subaru“ užėmė 2-ąją vietą, 5-oje vietoje „Sony“, 6-oje – „Apple“, 9-oje – „Harley Davidosn“, 11-oje – „Toyota“, 12-oje – „Samsung“, 18-oje – „Mercedes Benz“, 19-oje – „Lexus“.

Apklausos respondentai akcentavo, kad „Subaru“ ne tik gamina puikias, ilgaamžes ir labai patikimas transporto priemones, tačiau klientai vertina Japonijos automobilių gamintojo dėmesį pirkėjams bei įvairius žingsnius tiek nacionaliniu, tiek vietiniu, tiek tarptautiniu  mastu savo bendruomenės labui.

„Forbes“ akcentuoja, kad šiame socialinės įtakos sąraše pateikiami prekių ženklai labiausiai žavi dėl pozityvios veiklos įvairiuose sektoriuose, įskaitant aplinką, socialines problemas ir jų vietines bendruomenes.

JAV veikiančios „Subaru“ atstovybės vadovai, džiaugdamiesi dar vienu aukštu įvertinimu, pripažįsta, jog gamintojas siekia įgyvendinti savo viziją, todėl „Subaru“ vykdė ir vykdys savo socialinius įsipareigojimus ne tik klientams, bet ir visoms suinteresuotosioms šalims, o įvairios tvarumo ir socialinės atsakomybės iniciatyvos ir toliau bus vienu iš veiklos prioritetų, kuriuo rūpinsis ne tik pati kompanija, bet ir kiekvienas jos darbuotojas.

  • 101 iš 107