SUBARU XV E-BOXER APŽVALGA

Remigijus Butavičius

Remigijus Butavičius

+370 46 272373

+370 68844159

rbutavicius@subaruklaipeda.lt

SUBARU XV YPATINGAS TUO, KAD VISADA KELIA NEPRILYGSTAMĄ PASITIKĖJIMĄ

„Subaru XV“ sukurtas galvojant apie jo savininką. Nuolatinė visų varomųjų ratų sistema, didelė krova ir maksimalus saugumas – tai savybės, dėl kurių „Subaru XV“ tapo aktyvaus gyvenimo būdą propaguojančių šeimų favoritu ir pirmuoju pasirinkimu.

Sukonstruotas ant naujos modulinės „Subaru“ platformos automobilis yra aukščiausiai vertinamas savo klasėje pagal visus Euro NCAP saugumo bandymus.

„Subaru“ visada pasitelkia nuosavas technologijas ir unikalius sprendimus, todėl mums niekada netenka ieškoti kompromiso. „Subaru XV“ – būtent toks, kokio ir norėjome.

     ELEKTRINIS VARIKLIS MAŽESNĖMS  DEGALŲ SĄNAUDOMS
Automobilyje „Subaru XV e-Boxer“ mums pavyko dar labiau patobulinti ir išryškinti tas savybes, kurias labiausiai vertina šio automobilio savininkai, tad kurdami naują automobilį nusprendėme elektrinį variklį sumontuoti pavarų dėžėje. Tokiu būdu galime užtikrinti, kad nuolatinė simetriška visų varomųjų ratų sistema išliktų nepakitusi.
Elektrinio variklio dėka sukimo momentas padidėja 66 Nm, todėl prireikus pasiekiamas didesnis greitėjimas ir galia. Elektrinis variklis suteikia papildomos galios, todėl degalų sąnaudas sumažinome kiek daugiau nei 11 proc.
Jokių laidų ir kištukinių lizdų – „Subaru XV e-Boxer“ įsikrauna savaime, todėl baterija pasipildys energija važiuojant.

VISAPUSĖ SUBARU SAUGA

SUBARU siekia pagaminti saugiausius pasaulyje automobilius, ir visi bandymai rodo, kad šis tikslas sėkmingai įgyvendinamas naujuose automobiliuose. SUBARU tiki VISAPUSE SAUGA, kurios svarbią dalį sudaro sauga siekiant išvengti susidūrimų, todėl dedame visas pastangas siekdami apsaugoti ne tik vairuotoją ir jo keleivius, bet ir kitus eismo dalyvius, pvz., dviratininkus ir pėsčiuosius.

Pagrindinės saugos funkcijos
Neįtikėtinai plati perspektyva ir matomumas priekyje bei gale leidžia „Subaru XV“ vairuotojui gerai orientuotis ir saugiai jaustis. Deramai suprojektavus priekinių statramsčių padėtį ir integruotai padalijus langus, akląsias zonas pavyko sumažinti iki minimumo. Be to, „Subaru XV“ šoniniai veidrodžiai įtaisyti ant durų skydų, todėl matymo laukas pastebimai platesnis. Vairuotojui svarbu turėti galimybę nustatyti optimalią
sėdynės ir vairaračio padėtį, kad galėtų atsipalaiduoti ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia – vairavimą ir eismo stebėjimą. Todėl vairuotojui sukurta itin logiška ir intuityvi aplinka. Lietaus jutikliai ir automatinė tolimųjų šviesų reguliavimo sistema – tai dar vienas šių saugos funkcijų
pavyzdys.

Aktyvioji sauga
Beveik svarbiausia Jūsų saugaus važiavimo sąlyga – patikimas ratų sukibimas su kelio danga. Nesvarbu, kokį kelią jūs pasirinksite – dėl nuolat veikiančio AWD variklio galia bus perduota tiems ratams, kurių sukibimas su keliu bus geriausias. Viena iš standartinių aktyviosios saugos funkcijų yra automobilio dinaminės kontrolės sistemą (VDC), kuri užtikrina didesnį automobilio saugumą, jeigu staiga prireikia aplenkti netikėtą kliūtį. Ši sistema seka ir analizuoja automobilio judėjimą. Kompiuteris vienu metu kontroliuoja sukimo momento paskirstymą ratams, variklio
galią ir ABS sistemą, kritinėje situacijoje stabilizuodamas automobilį.

Kitos mūsų aktyviosios saugos funkcijos:
Aktyviojo sukimo momento nukreipimo funkcija (angl. Active Torque Vectoring) sukimo momento galią nukreipia į išorinę ratų pusę ir padeda manevruojant išlaikyti automobilį kelyje. Elektroninio stabdymo jėgos paskirstymo funkcija automatiškai paskirsto stabdymo jėgą tarp priekinių ir galinių ratų, kompensuodama automobilio apkrovos skirtumus. Pagalbinė stabdymo sistema padidina stabdymo jėgą, jeigu vairuotojas nepakankamai smarkiai nuspaudžia stabdžio pedalą. Suveikus stabdymo prioriteto funkcijai, automobilis automatiškai įjungia stabdžius, kai vairuotojas vienu metu atsitiktinai nuspaudžia akceleratoriaus ir stabdžių pedalus.

Pasyvioji sauga
Nors „Subaru“ kėbulas pagamintas iš lengvasvorių medžiagų siekiant optimalaus automobilio valdymo, jis labai tvirtas ir užtikrina didelį saugumą. Automobilio saloną supa specialiai sukurtas apvalaus profilio rėmas. Stoge, durų statramsčiuose ir grindyse sumontuotos labai stiprios sijos, veiksmingai atlaikančios ir sugeriančios bet kokio tipo susidūrimo jėgą. Todėl „Subaru“  salone jūs esate gerai apsaugoti. „Subaru“ automobilyje taip pat yra standartinės 7 SRS oro pagalvės bei laimėjimus pelniusi galvos atlošuose įmontuota kaklo apsauga nuo sužalojimo. Dar viena šios saugos kategorijos savybė – įvykus stipriam susidūrimui iš priekio, „Subaru“ variklis ir pavarų dėžė, nukreipiami taip, kad judėtų žemyn ir nepatektų į automobilio saloną.

Prevencinė sauga
Geriausias būdas išvengti sužalojimų, žinoma, yra užtikrinti, kad neįvyktų joks eismo įvykis. „Subaru“ sulaukė aukštų įvertinimų dėl pagalbinės vairavimo sistemos „EyeSight“ – keli nepriklausomi bandymų institutai ją įvertino kaip geriausią pasaulyje. „EyeSight“ atlieka septynias funkcijas, skirtas pavojui nustatyti, vairuotojui įspėti ir, jeigu vairuotojas nereaguoja, imtis veiksmų, užkertančių kelią eismo įvykiui. „Subaru“ automobilio gale aptikimo sistema (SRVD) Įtaisyti SRVD sistemos jutikliai perspėja apie jūsų aklosiose zonose esančias transporto priemones, kad galėtumėte saugiau persirikiuoti, bei perspėja apie galimą susidūrimo pavojų, jei kelyje, į kurį įvažiuojate atbuline eiga, vyksta eismas.
Pagalbinė tolimųjų šviesų reguliavimo sistema (HBA) ir posūkio kryptimi pasisukantys žibintai – taip pat
„Subaru“ prevencinės saugos funkcijų pavyzdžiai.

Pirmaujanti pasaulyje pagalbinė vairavimo sistema - EYESIGHT


„EyeSight“*1 – tai daugiau nei 30 metų darbo mokslinių tyrimo ir technologinės plėtros srityje rezultatas. Automobiliai, kuriuose įdiegta „EyeSight“ sistema, dukart rečiau patenka į avarijas nei automobiliai, kuriuose šios sistemos nėra, o susidūrimų iš galo skaičius sumažėjo 84 proc. „EyeSight“ – tai dar viena pora akių, stebinti eismą, judantį iki 180 km/val. greičiu. Šios sistemos pagrindą sudaro dvi spalvotos stereokameros, sumontuotos už priekinio stiklo. Iš abiejų kamerų vaizdų tiksliai nustatydama pavidalą, greitį ir atstumą, sistema aptinka ne tik automobilius, bet ir motociklus, dviračius bei pėsčiuosius.*2 Pastebėjusi galimą pavojų, sistema įspėja vairuotoją ir prireikus net įjungia stabdžius, kad padėtų išvengti nelaimės. Šios „EyeSight“ saugos užtikrinimo funkcijos palengvina vairuotojo naštą ir sustiprina SUBARU FORESTER važiuojančių saugumo jausmą. Sistema atlieka kelias funkcijas, o vairuotojas gali pasirinkti, kurią iš jų įjungti ar išjungti.

Pagalba vairuotojui:

   

Adaptyvusis pastovaus greičio palaikymas
„EyeSight“ ne tik išlaiko vairuotojo nustatytą greitį kaip įprastos pastovaus greičio palaikymo sistemos. Aptikusi
kitą automobilį priekyje, adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį taip, kad
atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio nekistų, t. y. sistema stebi atstumą ir greičių skirtumą. Sistema
valdo variklio, transmisijos ir stabdžių veikimą priderindama jūsų automobilio greitį prie transporto srauto, o
automobilio greitis gali būti nuo 0 iki 180 km/h. Adaptyviojo pastovaus greičio palaikymo sistema, naudojama
važiuojant automagistralėmis, greitkeliais ir panašiais keliais, aptinka priekyje važiuojantį automobilį ir jo
stabdžių šviesas, todėl gali padėti išlaikyti reikiamą tempą, kai tenka važiuoti vis pristabdant intensyvaus eismo
sąlygomis. Tai labai patogu tolimų kelionių metu.

     
   

Vingiavimo juostoje ir išvažiavimo iš juostos įspėjimas
Jei vairuojate naująjį FORESTER ir dėl nenumaldomo nuovargio imate vingiuoti ar krypti iš važiavimo juostos,
ši įspėjimo funkcija padeda išlikti budriam – pasigirsta garso signalas ir ima žybsėti indikatorius. Vingiavimo
juostoje įspėjimo funkcija veikia tik važiuojant apie 60 km/h ar greičiau. Važiuojant maždaug 50 km/h ar greičiau
ir atsitiktinai priartėjus bei kirtus važiavimo juostos ribą be posūkio signalo, ši funkcija įjungia garso signalą ir
žybsintį indikatorių dar prieš tai, kai jūs iškrypstate iš juostos.

Įspėjimas apie priekyje esančio automobilio pajudėjimą
Kai esate sustoję ir „EyeSight“ nustato, kad eismas srautas vėl pajudėjo, įspėjimo apie priekyje esančio
automobilio pajudėjimą funkcija garso signalu ir žybsinčiu indikatoriumi paragina vairuotoją važiuoti.    

Susidūrimo prevencija

   

Avarinio stabdymo sistema
Aptikusi gresiantį susidūrimą su priekyje esančiu automobiliu ar kita kliūtimi, avarinio stabdymo sistema gali
įspėti vairuotoją garso signalu ir įsižiebusia lempute prietaisų skyde. Jei vairuotojas nesiima jokių veiksmų
nelaimei išvengti, sistema gali automatiškai suaktyvinti stabdžius, kad sumažintų smūgio stiprumą arba, jei
įmanoma, susidūrimo apskritai būtų išvengta. Jei vairuotojas pats imasi veiksmų susidūrimui išvengti, jam gali
padėti suveikusi pagalbinė avarinio stabdymo sistema.*3

     
   

Avarinis akceleratoriaus valdymas
Kai „EyeSight“ aptinka priekyje esančią kliūtį, o jūs įjungiate važiavimo pirmyn pavarą, automatiškai įjungiamas
avarinis akceleratoriaus valdymas – pasigirsta keli trumpi pyptelėjimai, sužybsi indikatorius, o variklio galia
sumažinama išvengiant susidūrimo.

Avarinis vairo valdymas
Jei kyla susidūrimo priekyje pavojus, avarinio vairo valdymo funkcija padeda vairuotojui staigiai pasukti
automobilį ir išvengti susidūrimo.   

*1 „EyeSight“ – tai pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne visomis aplinkybėmis gali veikti optimaliai. Už saugų bei atsargų vairavimą ir eismo taisyklių laikymąsi visada atsako pats vairuotojas. Sistemos efektyvumas priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, techninės automobilio būklės, oro ir kelio sąlygų. Išsamią informaciją apie „EyeSight“ veikimą ir apribojimus, rasite eksploatacijos instrukcijoje.


*2 Kadangi „EyeSight“ gali aptikti tik aukštesnius nei 1 metras nuo žemės objektus, iki 1 metro ūgio vaikai nebus pastebėti. Be to, atsižvelgiant į įvairias sąlygas, gali pasitaikyti, kad sistema neaptiks esamų objektų.


*3 Avarinio stabdymo sistema gali suveikti ne visada. Atsižvelgiant į objektų greičių skirtumą, objekto aukštį ir kitas sąlygas, „EyeSight“ sistema gali neveikti optimaliai.

 

PAŽANGŪS SPRENDIMAI


„Subaru XV“ pasižymi ne viena  išmaniąja funkcija, leidžiančia kiekvienam, keliaujančiam automobiliu, jaustis patogiai.  Tvirtas ir patvarus automobilis pasirengęs jums tarnauti. Jis pasižymi didele prošvaisa, todėl galėsite keliauti, kur tik panorėję. Taip pat automobilis sukurtas taip, kad galėtumėte lengvai į jį įlipti ir išlipti.

Ryšio sistema
Automobilyje „Subaru XV“ įrengta informacinė ir pramogų sistema, kuri leidžia palaikyti ryšį, kur tik bebūtumėte. Centrinėje konsolėje esančioje daiktadėžėje yra du 2.1A spartaus krovimo USB lizdai, taip pat standartinis AUX įvadas.

SUKURTAS VAIRUOTOJUI


Dideli stikliniai langai ir siauri statramsčiai užtikrina geriausią tarp „Subaru XV“ klasės automobilių matomumą iš visų pusių, todėl vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti ir vairuoti saugiau. Visapusė aplinkos kontrolė, logiška vairuotojui sukurta erdvė ir lengvai suprantami prietaisai. Tai „Subaru“ skiriamieji požymiai ir puikus maksimalios saugos pavyzdys.

„Subaru XV“ antrą kartą iš eilės pelnė Metų visureigio titulą

Vienas autoritetingiausių Jungtinės Karalystės žurnalų „4x4 Magazine“ antrus metus iš eilės SUBARU XV pripažino geriausiu metų visureigiu.

„Tai vienas saugiausių automobilių – jis puikiai važiuoja keliu ir išsiskiria stulbinamu pravažumu bekelėje.“( Alanas Kiddas, „4x4 Magazine“ redaktorius).

SUBARU XV - nepamainomas palydovas užsiimant aktyvia veikla ir pramogaujant gamtoje, leidžiantis į savaitgalio keliones ar tiesiog vežiojant vaikus į mokyklą. Maksimalų penkių „Euro NCAP“ žvaigždučių įvertinimą pelnęs automobilis siūlo geriausią jūsų ir jūsų šeimos narių apsaugą, kad ir kur keliautumėte.